Bestelprocedure
In slechts enkele stappen snel online je digitale drukwerk bestellen!
Stap 1: Kies je product
- Selecteer het gewenste product
en bepaal de gewenste producteigenschappen.
- Wanneer je bij alle
producteigenschappen een keuze hebt aangevinkt, verschijnt onderaan de
pagina een prijsoverzicht.
- Indien akkoord kunt u het product toevoegen aan de winkelwagen.
- Wil je hierna nog een product
bestellen? Kies dan in de winkelwagen voor ‘Verder winkelen’. Is je
bestelling compleet? Klik dan op ‘Bestelling afronden’.
Stap 2: Bestellen en inloggen
Ben je al klant bij Druk & Print? Log dan in met jouw accountgegevens. Ben je nieuw bij Druk & Print? Maak dan een nieuw account aan of ga verder als gast.
Stap 3: Levering en betaling
- Je kunt bij Druk & Print
ervoor kiezen om je bestelling thuis of op het werk te laten leveren,
maar je kunt je bestelling ook afhalen in Sliedrecht.
- Je hebt de keuze uit verschillende betaalwijzen:
- iDeal of vooruitbetaling; zodra de betaling is ontvangen, wordt je bestelling in behandeling genomen.
- Betaling in de winkel; Als u kiest voor het afhalen van uw bestelling in onze vestiging in Sliedrecht kunt u ervoor kiezen om de betaling in de winkel te voldoen.
Stap 4: Bestanden aanleveren
Je kunt je bestanden bij Druk & Print op 2 manieren aanleveren:
- Directe aanlevering op product pagina. Upload
je bestand(en) tijdens het bestellen van een product. Wij doen hierna een controle op het bestand!
- Alternatief. Stuur je bestanden na het maken van een bestelling per mail: info@druk-print.nl. Wij doen hierna een controle op het bestand!
Klaar!
Onze levertijden gelden vanaf het moment dat wij jouw betaling én bestand (druk klaar!) binnen hebben.